Tisk

Jde to i bez papíru – Elektronická komunikace s praktickými ukázkami pro účetní, auditory, daňaře a ekonomy a další zájemce…

Datum zahájení:
1. listopad 2017, 08:30
Datum ukončení:
1. listopad 2017, 13:00
Kód:
VS: 15317

Popis

 

SEMINÁŘ S PRAKTICKÝMI UKÁZKAMI

 

1. DIGITALIZACE SPOLEČNOSTI A PROFESÍ

•         Proměny společnosti i administrativy díky informačním technologiím

•         Praktické dopady do výkonu profesí účetního, ekonoma ad.

•         eGovernment – digitální vláda a vládnutí, prognóza do roku 2020

•         Poslední novinky a změny – EET, kontrolní hlášení pro DPH, povinné datové schránky – praktické tipy, jak zvládnout, čeho se vyvarovat

 

2. CO MUSÍ ZNÁT ÚČETNÍ, AUDITOR, DAŇAŘ APOD.

•        Elektronické doklady – faktury, účtenky apod. • Vystavení, odeslání – jak zajistit věrohodnost původu a neměnnost obsahu

•        • Přijetí dokladů, jejich zpracování, dlouhodobá archivace

•        • Digitální dobropis – umíte prokázat doručení?

•       

•        Elektronický podpis, pečeť, značka, razítko • Jak se elektronicky podepsat

•        • Ověřování podpisů, značek, pečetí

•        • Jak prokázat datum a čas u elektronického dokumentu?

•       

•        Datová schránka • Základy používání, výhody a nevýhody

•        • Využití schránky pro doklady, smlouvy ad.

•        • Práce s písemnostmi v datové schránce

•       

•        Elektronické informace k dispozici • Co všechno lze zjistit prostřednictvím Internetu?

•        • Dostupné veřejné rejstříky a registry

• Prověření  obchodního partnera

• Co je to nespolehlivý plátce DPH, nespolehlivá osoba

                        • Internetové nahlížení na daňové účty a do spisu správce daně

             

Přednáší:     Dr.Milan VODIČKA – I T specialista

   Termín:     1.listopadu 2017  / středa /  od 8.30  / 8.00 prezence /

      Místo:     Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice

       Cena:    1700,-Kč  /vč.DPH/

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,

zákusek, materiály lektora.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974             DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz     

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA  MONEY Bank a.s.

 

 


Zarezervovat kurz: Jde to i bez papíru – Elektronická komunikace s praktickými ukázkami pro účetní, auditory, daňaře a ekonomy a další zájemce…

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Kategorie

Přiřazené tagy