Nabídka zaměstnaneckých pozic

 

Zveřejněno: dne 25.7.2023. Elektrárny Opatovice, a.s. hledají kandidáta na pozici DAŇOVÝ SPECIALISTA/SPECIALISTKA

Jsme součástí přední evropské energetické infrastrukturní utility EP Infrastructure. Pojďte s námi spolupracovat jako DAŇOVÝ SPECIALISTA/SPECIALISTKA

 

Čemu se budete zejména věnovat?

 správě daní a poplatků především v oblasti daně z příjmů (PO i FO), DPH, spotřební a silniční daně, daní/poplatků v oblasti energetiky a ekologie  zpracování daňových přiznání/prohlášení/formulářů  účtování daní a poplatků  odborné podpoře vedení útvaru účetnictví (jakožto člen/členka tohoto útvaru)  daňovému poradenství (i v oblasti darů, benefitů) uvnitř společnosti, ale i pro dceřinou a sesterskou firmu  tvorbě daňové metodiky

Co od Vás požadujeme?

 min. SŠ vzdělání ekonomického směru  znalost daňových zákonů, předpisů, metodik  spolehlivost, odpovědnost, samostatnost a ochotu se dále vzdělávat Co uvítáme?  znalost agendy vztahující se k celnímu úřadu, emisním povolenkám, IFRS

Co uvítáme?

 znalost agendy vztahující se k celnímu úřadu, emisním povolenkám, IFRS  znalost podvojného účetnictví a zákona o účetnictví  koordinační a komunikační schopnosti

Co Vám kromě mzdy nabízíme?

 zaměstnání v renomované firmě  podporu v dalším vzdělávání  benefity – tzv. cafeterii (28 000,- Kč/rok) na zdravotní, kulturní a volnočasové aktivity, vč. dovolené*  výhodné závodní stravování  příspěvek na životní pojištění a penzijní spoření*  možnost bezúročných zaměstnaneckých půjček na bytové účely*  telefonní a datové tarify i pro rodinné příslušníky  týden dovolené navíc  možnost pružné pracovní doby  v neposlední řadě otevřenou komunikaci a zájem o dění kolem sebe  

 

Těšíme se na Váš strukturovaný životopis zaslaný na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Zveřejněno: dne 25.7.2023. Elektrárny Opatovice, a.s. hledají kandidáta na pozici VEDOUCÍ ÚTVARU ÚČETNICTVÍ NÁSTUPCE/NÁSTUPKYNĚ

Jsme součástí přední evropské energetické infrastrukturní utility EP Infrastructure. Pojďte s námi spolupracovat jako VEDOUCÍ ÚTVARU ÚČETNICTVÍ NÁSTUPCE/NÁSTUPKYNĚ

 

 

Čemu se budete zejména věnovat?

 nejprve agendě spočívající v roli zástupce/zástupkyně vedoucí útvaru účetnictví a v zácviku na vedoucí/vedoucího tohoto útvaru, posléze přímo vedení útvaru, inovacím procesu toku a zpracování účetních dat  organizaci prací při zpracování měsíční a roční u/závěrky, včetně měsíční holdingové agendy  účetní metodice  účtování složitějších účetních případů  přípravě podkladů pro finanční a ostatní audity  inventarizacím  IFRS úpravám  spolupráci v oblasti daní a poplatků, vč. celních  odborné konzultaci v rámci přípravy složitějších smluv

Co od Vás požadujeme?

 min. SŠ vzdělání ekonomického směru  praxi a znalost podvojného účetnictví, zákona o účetnictví, daňových zákonů, účetních daňových předpisů, metodik  spolehlivost, odpovědnost, samostatnost  koordinační a komunikační schopnosti a ochotu se dále vzdělávat

Co uvítáme?

 znalost IFRS, agendy vztahující se k celnímu úřadu, emisním povolenkám

Co Vám kromě mzdy nabízíme?

 zaměstnání v renomované firmě  podporu v dalším vzdělávání  benefity – tzv. cafeterii (28 000,- Kč/rok) na zdravotní, kulturní a volnočasové aktivity, vč. dovolené*  výhodné závodní stravování  příspěvek na životní pojištění a penzijní spoření*  možnost bezúročných zaměstnaneckých půjček na bytové účely*  telefonní a datové tarify i pro rodinné příslušníky  týden dovolené navíc  možnost pružné pracovní doby  v neposlední řadě otevřenou komunikaci a zájem o dění kolem sebe * 

 

Těšíme se na Váš strukturovaný životopis zaslaný na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Správa a údržba silnic Pardubického kraje hledá mzdovou účetní

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nabídka volného pracovního místa – ekonomka Základní škola Heřmanův Městec

Náplň práce:

· zpracování podkladů pro vedení účetnictví

· kompletní fakturace (faktury vydané, přijaté a činnosti související)

· styk s peněžním ústavem

· elektronické zpracování účetních dokladů (účetní program FENIX)

· papírové zpracování, třídění a uchovávání účetních dokladů

· evidence majetku, spolupráce při fyzické a dokladové inventarizaci

· zpracování účtového rozvrhu a směrnic o účtování v souladu s platnou legislativou

· zpracování účetních závěrek

· spolupráce s FÚ

· účtování skladových zásob

· komunikace s ekonomickým úsekem zřizovatele, zpracování požadovaných podkladů

· spolupráce s mzdovou účetní a vedoucí školní jídelny

· rozúčtování nákladů na hlavní a doplňkovou činnost

· účtování dotací projektů EU

Nabízíme:

· práci na plný pracovní úvazek

· různorodou práci

· zaměstnanecké výhody (dotovaná strava, příspěvek na penzijní připojištění, zdravotnické pomůcky, kulturu,…)

· práci u stabilního zaměstnavatele (škola 760 žáků a 70 zaměstnanců)

· možnost osobního rozvoje a profesního růstu, odpovídající platové ohodnocení

Nástup:  od 1. 1. 2021

Bližší informace podá ředitelka školy Mgr. Jana Šindelářová, MBA na telefonu 607 172 449 nebo

e – mailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nabídka volného pracovního místa – hlavní účetní

 

Náplň práce hlavní účetní

  • zpracování podkladů pro vedení účetnictví
  • kompletní fakturace (faktury vydané, přijaté a činnosti související)
  • styk s peněžním ústavem
  • elektronické zpracování účetních dokladů (účetní program VEMA)
  • papírové zpracování, třídění a uchovávání účetních dokladů
  • evidence majetku, spolupráce při fyzické a dokladové inventarizaci
  • zpracování účtového rozvrhu a směrnic o účtování v souladu s platnou legislativou
  • zpracování účetních závěrek
  • spolupráce s FÚ
  • evidence DPH a jeho pravidelné vypořádání
  • účtování skladových zásob
  • zpracování výkazu PAP (pomocný analytický přehled)
  • komunikace s účetním metodikem zřizovatele, zpracování požadovaných podkladů
  • spolupráce s rozpočtářem, mzdovou účetní a dalšími pracovníky ekonomického úseku
  • rozúčtování nákladů na hlavní a doplňkovou činnost
  • účtování dotací projektů EU
  • další

Nabízíme:

  • práci na plný pracovní úvazek
  • různorodou práci
  • zaměstnanecké výhody (dotovaná strava, příspěvek na kulturu, sport…)
  • práci u stabilního zaměstnavatele (škola přes 1 000 žáků a cca 145 zaměstnanců)
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu, odpovídající platové ohodnocení

Nástup:

  • od 1. 8. 2020 nebo dohodou

V případě zájmu zašlete svůj životopis zástupkyni ředitele Mgr. Ditě Sankotové na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript., tel.:739 451 248

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hledám pracovní uplatnění

 

Libuše Veselá telefon: : 774 185 586

Kraskov 114, 538 05 Seč 3

Narozená 20. října 1967

 

Životopis

2015 -dosud

KOVOLIS HEDVIKOV a.s Třemošnice

Personalista

kompletní personální agenda pro 1200 zaměstnanců (pohovory, smlouvy, mzdové výměry, lékařské prohlídky, vstupní školení…), hlídání zkušební doby a doby určité…,reporting, mzdy, docházkový systém PowerKey, klíčový uživatel KS programu, TREXIMA, správce systémů pro HR (Mzdový řád, pracovní řád, odměňování, interní směrnice, výkaznictví pro ČSÚ).

Praxe se zaměstnáváním cizinců –režim Ukrajina

Poradenství a konzultační činnost pro ostatní oddělení

Administrativa spojená se ZP a ČSSZ – přihlášení, odhlášení

Zpracování podkladů pro důchody

Příprava podkladů pro HR manažery

Vedení projektu - kvalifikace

- snížení pracovní neschopností

Účast na projektech – vzdělává se celá firma – Akademie mistrů (na pozice konzultanta)

Age Management

 

2017

Zástupce personálního ředitele

 

2019 - srpen

HR manažer

Vedení kolektivu personálního a mzdového oddělení

 

HOLCIM Česko a.s. Prachovice

 

Účetní

Zpracování podkladů v účetnictví

 

2005 - říjen

Referent personální administrativy

Vypracovávání kompletní dokumentace spojenou s pracovně právními vztahy (HPP, DPČ, DPP – příprava pracovních smluv, vstupních listů, atd.)

 

Kontaktování a přijímání nových zaměstnanců, včetně přípravy podkladů, kompletní personální agenda, popisy pracovních míst, zaměstnanecké benefity, zdravotní prohlídky, sociální programy, reporty, výpočty odvodů za zaměstnance ZPS, statistiky pro úřady práce, reporty v oblasti BOZP, výkaznictví pro ČSÚ, pořádní firemních akcí pro cca 400 zaměstnanců - vánoční večírky, Dny zdraví, sportovní dny, dny otevřených dveří, aj.)

 

Aktualizování personálních údajů v systému,

udržování a aktualizování osobních spisů zaměstnanců včetně jejich archivace v souladu se zákony a vnitřními normami,

 

1989 –2004 Referent materiálové hospodářství - MTZ skladová agenda + účetnictví

Vzdělání Střední odborná škola Delta - obor managament obchodu a služeb Pardubice

Zájmy - sport (běh, cyklistika), četba, cestování

 

Další dovednosti a znalosti - PC moduly - SAP, KS program. PowerKey,

PowerPoint, Excel, Word, dobré znalosti Zákoníku práce

 

Certifikát Jak se připravit na kontrolu čerpání dotací

Zpracování osobních údajů v souladu s GDPR

Řidičský průkaz sk.B

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Č.j. UKFaF/333917/2019

 

Výběrové řízení

 

Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, zastoupená děkanem fakulty, vypisuje výběrové řízení na obsazení místa

 

MZDOVÁ/MZDOVÝ ÚČETNÍ

 

Požadavky:

· SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru,

· znalosti v oblasti mzdové a daňové problematiky, zdravotního pojištění, sociálního a důchodového zabezpečení,

· praxe na pozici mzdové účetní,

· uživatelská znalost práce na PC (MS Office) na velmi dobré úrovni,

· smysl pro detail, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost i schopnost práce v týmu,

· časová flexibilita,

· ochota učit se nové věci.

 

Náplň práce:

· komplexní zpracování mezd zaměstnanců vč. výpočtu daní, sociálního a zdravotního pojištění, srážek z mezd, nemocenských dávek,

· roční zúčtování daně z příjmu,

· komunikace a spolupráce s orgány státní správy,

· zpracování ELDP, RNP,

· sledování legislativních změn.

 

Nabízíme:

· práci v prestižní vzdělávací a vědecké instituci Univerzity Karlovy,

· pružnou pracovní dobu,

· 5 týdnů dovolené za rok,

· příspěvek na stravování,

· možnost využití služeb Dětské skupiny FAFÍK (dětská skupina zřízená při Farmaceutické fakultě Univerzity Karlovy v Hradci Králové),

· ČSOB motivační program (balíček nadstandardních výhod pro všechny zaměstnance),

· benefity UK (slevy a výhody pro zaměstnance UK u externích subjektů).

 

Mzdové podmínky dle platného Vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy s výhledem navýšení formou přidělení osobního ohodnocení po uplynutí tříměsíční zkušební doby a případně dalších motivačních odměn.

 

Místo výkonu práce: Hradec Králové

 

Předpokládaný nástup: ihned nebo dohodou.

 

Pracovní poměr na dobu: určitou s perspektivou převedení na dobu neurčitou.

 

Pracovní úvazek: plný.

 

Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

 

Kontaktní pracovník:

Ing. Lenka Vlčková - tajemnice

Tel.: 495 067 300, 739 488 248 e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Strukturovaný životopis, motivační dopis, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji zasílejte poštou anebo doručte osobně

do 11. 12. 2019 na adresu: Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Ing. Lenka Vlčková - tajemnice, Akademika Heyrovského 1203, 500 05 Hradec Králové.

 

Obálku označte slovy: „VŘ – mzdová/ý účetní“.

Souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji naleznete na www.faf.cuni.cz - úřední deska.

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Vodovody a kanalizace Pardubice, a.s. hledá pracovníka na pozici: mzdová účetní

 

náplň práce:

- zpracování mezd a veškeré agendy s tím související

požadujeme:

- min. středoškolské vzdělání s maturitou

- znalost PC – Microsoft Excel, Word

- znalost systému Helios Green výhodou

- praxe v oboru

Termín nástupu: dle dohody, nejpozději 1. 1. 2020

Žádost o místo, životopis a kontakty zasílejte na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Basovníková: tel. 602 888 613

nebo písemně na adresu:

Vodovody a kanalizace Pardubice, a.s.

Lenka Basovníková

Teplého 2014

530 02 Pardubice

Abychom mohli s Vašimi osobními údaji pracovat, je důležité, abyste nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů. Odpovědí na tuto pracovní nabídku souhlasíte se zpracováním osobních údajů a potvrzujete, že jste měl/a možnost seznámit se s informacemi o nakládání s osobními údaji uveřejněnými na www.vakpce.cz Pokud nám Váš souhlas v rámci GDPR udělit nechcete, prosím uveďte nám tuto informaci v rámci zaslání Vašeho životopisu.

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Pozice:  Hlavní účetní

 

Požadavky :

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
  • Praktická znalost podvojného účetnictví, zkušenosti s účtováním příspěvkových organizaci výhodou
  • Nejméně 5 let praxe na pozici samostatné účetní.
  • Znalost programu Fenix výhodou.

·     Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet Explorer, Outlook)

  • Znalost zákona o účetnictví, zákona o DPH a účetních norem a standardů pro příspěvkové organizace

 

Pracovní náplň:

  • zpracování účetnictví dle českých standardů
  • zpracování reportů na základě požadavků managementu
    evidence vydaných a došlých faktur včetně zaúčtování a úhrad, hlídání splatností
  • účtování materiálu, zboží, zásob (znalost způsobu A a B)
  • účtování hmotného a nehmotného majetku
  • odpisování majetku
  • zpracování a zaúčtování výpisů bankovních účtů
  • účtování dotací, transferů
  • další administrativní práce spojené s touto účetní pozicí
  • spolupráce v rámci účetního týmu, týmový duch, orientace na detail, flexibilita, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, zodpovědnost za svěřené úkoly, pozitivní přístup k práci

 

Nabízíme :

·  Práce na HPP, smlouva na 1 rok s možností následného prodloužení

·  Platové ohodnocení dle platných tabulek  - 9 třída

·  Zapracování na pozici a náležité předání pracovní agendy

·  Zaměstnanecké benefity:  možnost dalšího odborného vzdělávání, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, sick day,

 

Nástup od srpna 2019, případně dle dohody.

Životopis, průvodní dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte do 23. 6. 2019

mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Výběrové řízení

 

Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, zastoupená děkanem fakulty, vypisuje výběrové řízení na obsazení místa

 

MZDOVÝ/MZDOVÁ ÚČETNÍ

 

Požadavky:

* SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru,

* znalosti v oblasti mzdové a daňové problematiky, zdravotního pojištění, sociálního a důchodového zabezpečení,

* praxe na pozici mzdové účetní,

* uživatelská znalost práce na PC (MS Office) na velmi dobré úrovni,

* smysl pro detail, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost i schopnost práce v týmu,

* časová flexibilita,

* ochota učit se nové věci.

 

Náplň práce:

* komplexní zpracování mezd zaměstnanců vč. výpočtu daní, sociálního a zdravotního pojištění, srážek z mezd, nemocenských dávek,

* roční zúčtování daně z příjmu,

* komunikace a spolupráce s orgány státní správy,

* zpracování ELDP, RNP,

* sledování legislativních změn.

 

Nabízíme:

* práci v prestižní vzdělávací a vědecké instituci Univerzity Karlovy,

* pružnou pracovní dobu,

* 5 týdnů dovolené za rok,

* příspěvek na stravování,

* možnost využití služeb Dětské skupiny FAFÍK (dětská skupina zřízená při Farmaceutické fakultě Univerzity Karlovy v Hradci Králové),

* ČSOB motivační program (balíček nadstandardních výhod pro všechny zaměstnance),

* benefity UK (slevy a výhody pro zaměstnance UK u externích subjektů).

 

Mzdové podmínky dle platného Vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy s výhledem navýšení formou přidělení osobního ohodnocení po uplynutí tříměsíční zkušební doby a případně dalších motivačních odměn.

 

Místo výkonu práce: Hradec Králové

 

Předpokládaný nástup: ihned nebo dohodou.

 

Pracovní poměr na dobu: určitou s perspektivou převedení na dobu neurčitou.

 

Pracovní úvazek: plný.

 

Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

 

Kontaktní pracovník:

Ing. Lenka Vlčková - tajemnice

Tel.: 495 067 300, 739 488 248 e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Strukturovaný životopis, motivační dopis, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji zasílejte poštou anebo doručte osobně do 25. 2. 2019 na adresu: Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Ing. Lenka Vlčková-tajemnice, Akademika Heyrovského 1203, 500 05 Hradec Králové.

 

Obálku označte slovy: „VŘ – mzdový/á účetní“.

Souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji naleznete na www.faf.cuni.cz - úřední deska.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

PARDUBICKÝ KRAJ KRAJSKÝ ÚŘAD OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

Ředitel Krajského úřadu Pardubického kraje vyhlašuje výběrové řízení č 42/2018 dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, na obsazení pracovního místa: Výběrové řízení č. 42 mzdová účetní – oddělení personálních věcí a vzdělávání Místo výkonu práce: Pardubický kraj - Krajský úřad Pardubického kraje Platové zařazení: 9.- 10. platová třída (odměňování podle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění)

 

Charakteristika vykonávané činnosti: • komplexní výkon mzdové agendy: - výpočet výše platu, zajišťování výplaty a zúčtování platu, - náhrady platu, nemocenského a dalších plnění, - výpočet a provádění srážek z platu (insolvencí a exekucí), - zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti (provádění ročního zúčtování zaměstnanců), - provádění přihlášek a odhlášek zaměstnanců ke správě sociálního zabezpečení a zdravotním pojišťovnám, - zajišťování agendy spojené s podáváním evidenčních listů důchodového pojištění, - generování podkladů pro včasné odvody mezd, sociálního, zdravotního pojištění a záloh daně z příjmu - příprava podkladů pro jednání orgánů samosprávy Pardubického kraje - podíl na přípravě podkladů pro tvorbu rozpočtu

 

Požadujeme • vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání • znalost zákonů a nařízení vlády, které se týkají odměňování zaměstnanců a zastupitelů ÚSC, daní z příjmů, odvodu sociálního a zdravotního pojištění • orientace v zákoníku práce, v zákoně o úřednících územních samosprávných celků • celková orientace ve veřejné správě • mimořádné komunikační schopnosti • vysoce zodpovědný přístup k práci • loajalita, odolnost vůči zátěži • znalost práce na PC • znalost programu VEMA výhodou

 

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: • předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.

 

Náležitosti písemné přihlášky uchazeče: • přesné označení výběrového řízení • jméno, příjmení a titul uchazeče • datum a místo narození uchazeče • státní příslušnost uchazeče • místo trvalého pobytu uchazeče • telefonní kontakt • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana • datum a podpis uchazeče

 

Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce: • profesní životopis, včetně údajů o odborných znalostech, dovednostech a požadované praxi • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením • ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Předpokládaný termín nástupu: dohodou (PP na dobu neurčitou)

 

Lhůta pro podání přihlášky: 28.8.2018

 

Způsob podání přihlášky: písemně na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, oddělení personálních věcí a vzdělávání, Komenského nám. 125, 532 11 Pardubice

 

Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Pardubický kraj, IČO: 70892822) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

NABÍDKA ZAMĚSTNÁNÍ

Organizace veřejné správy se sídlem v Hradci Králové nabízí volné pracovní místo vedoucí finanční účtárny.

 

Požadavky:

* Ukončené vysokoškolské vzdělání min. v magisterském studiu.

* Praxe v oboru nejméně 8 let.

* Dobrá znalost účetnictví, daňových a souvisejících předpisů.

* Samostatnost, schopnost vést tým.

* Spolehlivost, pečlivost, vysoká míra odpovědnosti, analytické myšlení, nadhled.

* Ochota učit se nové věci.

Výhoda:

* Znalost účetních postupů a legislativy organizačních složek státu.

Náplň práce:

* Koordinace vedení účetnictví, majetkového účetnictví a rozpočetnictví vybrané účetní jednotky.

* Metodická činnost.

* Vedení kolektivu.

Nástup nejpozději k 1. listopadu 2018, výběrové řízení srpen – září 2018, plný pracovní úvazek, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, příspěvek na závodní stravování, možnost podnikové rekreace.

Informace na tel. 602/611960.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nemocnice Pardubického kraje, a.s., Kyjevská 44, 532 03 Pardubice

Pardubická nemocnice

přijme

mzdovou účetní/mzdového účetního

Náplň práce:

·   zpracování časových a osobních dat zaměstnanců ve mzdovém systému,

·         vedení mzdové evidence a výkaznictví,

·         výpočet mzdy zaměstnanců, resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad atd.

·         kontrolní činnost podle pokynů a stanovených postupů,

·         komunikace s oprávněnými institucemi apod.

Požadujeme:

·   úplné střední odborné vzdělání,

·         vítány odborné znalosti v oblasti zpracování mezd,

·         orientaci v pracovněprávní legislativě a mzdové problematice,

·         časovou flexibilitu v době uzávěrky,

·         pečlivost, přesnost, samostatnost, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu.

 

Výhodou pro kandidáta je:

·   dobrá znalost programu VEMA,

·         uživatelská znalost MS Excel a MS Word,

·         vítána zkušenost s uvedenou činností ve velké organizaci.

Informace k pracovním podmínkám:

·         pracovní poměr na plný úvazek,

·         termín nástupu: IHNED nebo dle dohody

·         místo výkonu práce: Pardubice

 

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise dáváte souhlas společnosti Nemocnice Pardubického kraje, a.s., se sídlem Pardubice, Kyjevská 44, PSČ 532 03, IČO 275 20 536 k účelu nabídky volných pracovních pozic, a to na dobu 1 (jednoho) roku ode dne udělení souhlasu podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. S Vašimi osobními materiály bude nakládáno v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů. Souhlas s jejich zpracováním můžete kdykoliv odvolat.

 

Kontaktní údaje

Pavlína Hrádková, personalistka, tel. +420 466 011 502, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nemocnice Pardubického kraje, a.s., Pardubická nemocnice, Kyjevská 44, 532 03 Pardubice

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

EKONOM – Daňový specialista

Společnost Clever People hledá specialistu v oblasti daní pro všechny její projekty/firmy. 
Místo výkonu práce v centru Pardubic. 
Požadujeme: 
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru 
- delší, prokazatelnou praxi v oboru 
- výbornou znalost daňového, finančního a mzdového účetnictví 
- výborné organizační schopnosti 
- spolehlivost, preciznost a kreativitu 
- chuť a schopnost řešit i složité případy 


Nabízíme: 
- zodpovědnou práci v progresivní společnosti s dlouhodobými úspěchy 
- velmi dobré finanční ohodnocení 
- zázemí moderní společnosti 
- přátelský kolektiv 
- firemní benefity 


Náplň práce: 
- finančně analytická činnost 
- řešení daňových souvislostí 
- práce s bankovními účty společnosti 
- práce s finanční hotovostí 
- komplexní zpracování účetních dokladů 
- roční a měsíční uzávěrky 
- vedení mzdové agendy
 
Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete CV na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nástup možný ihned nebo dohodou, pro více informací volejte: 602 623 336

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------