Zaměstnání

Poptávám pracovní pozici mzdová účetní/personalistka

Hledám zaměstnání na pozici mzdové účetní nebo personalistky v Pardubickém nebo Královéhradeckém kraji. Mám dlouholetou praxi jako mzdová účetní a personalistka / 30 let/. Jsem komunikačně zdatná a mám v již shora jmenované profesi velmi bohaté zkušenosti. Mám vynikající znalost předpisů v oblasti sociálního, zdravotního pojištění a v oblasti dani z příjmu fyzických osob, Zákoníku práce a souvisejících pracovně právních předpisů. 
Možnost nástupu od 1.1.2019. 
V případě zájmu mě prosím kontaktujte na telefonním čísle 606488110. 

 

PARDUBICKÝ KRAJ KRAJSKÝ ÚŘAD OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ

Ředitel Krajského úřadu Pardubického kraje vyhlašuje výběrové řízení č 42/2018 dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, na obsazení pracovního místa: Výběrové řízení č. 42 mzdová účetní – oddělení personálních věcí a vzdělávání Místo výkonu práce: Pardubický kraj - Krajský úřad Pardubického kraje Platové zařazení: 9.- 10. platová třída (odměňování podle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění)

 

Charakteristika vykonávané činnosti: • komplexní výkon mzdové agendy: - výpočet výše platu, zajišťování výplaty a zúčtování platu, - náhrady platu, nemocenského a dalších plnění, - výpočet a provádění srážek z platu (insolvencí a exekucí), - zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti (provádění ročního zúčtování zaměstnanců), - provádění přihlášek a odhlášek zaměstnanců ke správě sociálního zabezpečení a zdravotním pojišťovnám, - zajišťování agendy spojené s podáváním evidenčních listů důchodového pojištění, - generování podkladů pro včasné odvody mezd, sociálního, zdravotního pojištění a záloh daně z příjmu - příprava podkladů pro jednání orgánů samosprávy Pardubického kraje - podíl na přípravě podkladů pro tvorbu rozpočtu

 

Požadujeme • vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání • znalost zákonů a nařízení vlády, které se týkají odměňování zaměstnanců a zastupitelů ÚSC, daní z příjmů, odvodu sociálního a zdravotního pojištění • orientace v zákoníku práce, v zákoně o úřednících územních samosprávných celků • celková orientace ve veřejné správě • mimořádné komunikační schopnosti • vysoce zodpovědný přístup k práci • loajalita, odolnost vůči zátěži • znalost práce na PC • znalost programu VEMA výhodou

 

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: • předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.

 

Náležitosti písemné přihlášky uchazeče: • přesné označení výběrového řízení • jméno, příjmení a titul uchazeče • datum a místo narození uchazeče • státní příslušnost uchazeče • místo trvalého pobytu uchazeče • telefonní kontakt • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana • datum a podpis uchazeče

 

Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce: • profesní životopis, včetně údajů o odborných znalostech, dovednostech a požadované praxi • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením • ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání

 

Předpokládaný termín nástupu: dohodou (PP na dobu neurčitou)

 

Lhůta pro podání přihlášky: 28.8.2018

 

Způsob podání přihlášky: písemně na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, oddělení personálních věcí a vzdělávání, Komenského nám. 125, 532 11 Pardubice

 

Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Pardubický kraj, IČO: 70892822) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

NABÍDKA ZAMĚSTNÁNÍ

Organizace veřejné správy se sídlem v Hradci Králové nabízí volné pracovní místo vedoucí finanční účtárny.

 

Požadavky:

* Ukončené vysokoškolské vzdělání min. v magisterském studiu.

* Praxe v oboru nejméně 8 let.

* Dobrá znalost účetnictví, daňových a souvisejících předpisů.

* Samostatnost, schopnost vést tým.

* Spolehlivost, pečlivost, vysoká míra odpovědnosti, analytické myšlení, nadhled.

* Ochota učit se nové věci.

Výhoda:

* Znalost účetních postupů a legislativy organizačních složek státu.

Náplň práce:

* Koordinace vedení účetnictví, majetkového účetnictví a rozpočetnictví vybrané účetní jednotky.

* Metodická činnost.

* Vedení kolektivu.

Nástup nejpozději k 1. listopadu 2018, výběrové řízení srpen – září 2018, plný pracovní úvazek, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, příspěvek na závodní stravování, možnost podnikové rekreace.

Informace na tel. 602/611960.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Nemocnice Pardubického kraje, a.s., Kyjevská 44, 532 03 Pardubice

Pardubická nemocnice

přijme

mzdovou účetní/mzdového účetního

Náplň práce:

·   zpracování časových a osobních dat zaměstnanců ve mzdovém systému,

·         vedení mzdové evidence a výkaznictví,

·         výpočet mzdy zaměstnanců, resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad atd.

·         kontrolní činnost podle pokynů a stanovených postupů,

·         komunikace s oprávněnými institucemi apod.

Požadujeme:

·   úplné střední odborné vzdělání,

·         vítány odborné znalosti v oblasti zpracování mezd,

·         orientaci v pracovněprávní legislativě a mzdové problematice,

·         časovou flexibilitu v době uzávěrky,

·         pečlivost, přesnost, samostatnost, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu.

 

Výhodou pro kandidáta je:

·   dobrá znalost programu VEMA,

·         uživatelská znalost MS Excel a MS Word,

·         vítána zkušenost s uvedenou činností ve velké organizaci.

Informace k pracovním podmínkám:

·         pracovní poměr na plný úvazek,

·         termín nástupu: IHNED nebo dle dohody

·         místo výkonu práce: Pardubice

 

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise dáváte souhlas společnosti Nemocnice Pardubického kraje, a.s., se sídlem Pardubice, Kyjevská 44, PSČ 532 03, IČO 275 20 536 k účelu nabídky volných pracovních pozic, a to na dobu 1 (jednoho) roku ode dne udělení souhlasu podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. S Vašimi osobními materiály bude nakládáno v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů. Souhlas s jejich zpracováním můžete kdykoliv odvolat.

 

Kontaktní údaje

Pavlína Hrádková, personalistka, tel. +420 466 011 502, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nemocnice Pardubického kraje, a.s., Pardubická nemocnice, Kyjevská 44, 532 03 Pardubice

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

EKONOM – Daňový specialista

Společnost Clever People hledá specialistu v oblasti daní pro všechny její projekty/firmy. 
Místo výkonu práce v centru Pardubic. 
Požadujeme: 
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru 
- delší, prokazatelnou praxi v oboru 
- výbornou znalost daňového, finančního a mzdového účetnictví 
- výborné organizační schopnosti 
- spolehlivost, preciznost a kreativitu 
- chuť a schopnost řešit i složité případy 


Nabízíme: 
- zodpovědnou práci v progresivní společnosti s dlouhodobými úspěchy 
- velmi dobré finanční ohodnocení 
- zázemí moderní společnosti 
- přátelský kolektiv 
- firemní benefity 


Náplň práce: 
- finančně analytická činnost 
- řešení daňových souvislostí 
- práce s bankovními účty společnosti 
- práce s finanční hotovostí 
- komplexní zpracování účetních dokladů 
- roční a měsíční uzávěrky 
- vedení mzdové agendy
 
Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete CV na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Nástup možný ihned nebo dohodou, pro více informací volejte: 602 623 336

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------