Změna zák. č. 366/2022 Sb.
Stanovisko Ing. Huřťákové v návaznosti na seminář/webinář dne 29.11,2022
Na semináři konaném dne 29. 11. 2022 o nemocenské a sociálním pojištění byla zmíněna účast na nemocenském pojištění členů okrskových volebních komisí. Po tomto semináři však došlo zákonem č. 366/2022 Sb. také ke změně zákona č. 586/1992Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů a s účinností od 1. 1. 2023 se osvobozuje od daně z příjmů zvláštní odměna za výkon funkce člena okrskové volební komise a člena zvláštní okrskové volební komise (§ 6 odst. 9 písm. w) tohoto zákona). Poprvé se bude podle tohoto ustanovení postupovat při volbě prezidenta republiky v lednu 2023.
Podle § 5 zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, se za zaměstnance považují osoby, které jsou činné pro zaměstnavatele, z této činnosti plynou nebo by mohly plynout příjmy ze závislé činnosti, které jsou předmětem daně a nejsou od daně osvobozené. Při splnění stejných podmínek jsou zaměstnanci účastni i důchodového pojištění podle § 5 zákona č. 155/1995 Sb., o důchodovém pojištění. Od 1. 1. 2023 není u členů okrskové volební komise splněna podmínka pro to, aby byli považováni za zaměstnance pro účely nemocenského a důchodového pojištění, protože jejich příjmy jsou od daně osvobozeny.
Správa a údržba silnic Pardubického kraje hledá mzdovou účetní
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nabídka volného pracovního místa – ekonomka Základní škola Heřmanův Městec
Náplň práce:
· zpracování podkladů pro vedení účetnictví
· kompletní fakturace (faktury vydané, přijaté a činnosti související)
· styk s peněžním ústavem
· elektronické zpracování účetních dokladů (účetní program FENIX)
· papírové zpracování, třídění a uchovávání účetních dokladů
· evidence majetku, spolupráce při fyzické a dokladové inventarizaci
· zpracování účtového rozvrhu a směrnic o účtování v souladu s platnou legislativou
· zpracování účetních závěrek
· spolupráce s FÚ
· účtování skladových zásob
· komunikace s ekonomickým úsekem zřizovatele, zpracování požadovaných podkladů
· spolupráce s mzdovou účetní a vedoucí školní jídelny
· rozúčtování nákladů na hlavní a doplňkovou činnost
· účtování dotací projektů EU
Nabízíme:
· práci na plný pracovní úvazek
· různorodou práci
· zaměstnanecké výhody (dotovaná strava, příspěvek na penzijní připojištění, zdravotnické pomůcky, kulturu,…)
· práci u stabilního zaměstnavatele (škola 760 žáků a 70 zaměstnanců)
· možnost osobního rozvoje a profesního růstu, odpovídající platové ohodnocení
Nástup: od 1. 1. 2021
Bližší informace podá ředitelka školy Mgr. Jana Šindelářová, MBA na telefonu 607 172 449 nebo
e – mailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nabídka volného pracovního místa – hlavní účetní
Náplň práce hlavní účetní
- zpracování podkladů pro vedení účetnictví
- kompletní fakturace (faktury vydané, přijaté a činnosti související)
- styk s peněžním ústavem
- elektronické zpracování účetních dokladů (účetní program VEMA)
- papírové zpracování, třídění a uchovávání účetních dokladů
- evidence majetku, spolupráce při fyzické a dokladové inventarizaci
- zpracování účtového rozvrhu a směrnic o účtování v souladu s platnou legislativou
- zpracování účetních závěrek
- spolupráce s FÚ
- evidence DPH a jeho pravidelné vypořádání
- účtování skladových zásob
- zpracování výkazu PAP (pomocný analytický přehled)
- komunikace s účetním metodikem zřizovatele, zpracování požadovaných podkladů
- spolupráce s rozpočtářem, mzdovou účetní a dalšími pracovníky ekonomického úseku
- rozúčtování nákladů na hlavní a doplňkovou činnost
- účtování dotací projektů EU
- další
Nabízíme:
- práci na plný pracovní úvazek
- různorodou práci
- zaměstnanecké výhody (dotovaná strava, příspěvek na kulturu, sport…)
- práci u stabilního zaměstnavatele (škola přes 1 000 žáků a cca 145 zaměstnanců)
- možnost osobního rozvoje a profesního růstu, odpovídající platové ohodnocení
Nástup:
- od 1. 8. 2020 nebo dohodou
V případě zájmu zašlete svůj životopis zástupkyni ředitele
Hledám pracovní uplatnění
Libuše Veselá telefon: : 774 185 586
Kraskov 114, 538 05 Seč 3
Narozená 20. října 1967
Životopis
2015 -dosud
KOVOLIS HEDVIKOV a.s Třemošnice
Personalista
kompletní personální agenda pro 1200 zaměstnanců (pohovory, smlouvy, mzdové výměry, lékařské prohlídky, vstupní školení…), hlídání zkušební doby a doby určité…,reporting, mzdy, docházkový systém PowerKey, klíčový uživatel KS programu, TREXIMA, správce systémů pro HR (Mzdový řád, pracovní řád, odměňování, interní směrnice, výkaznictví pro ČSÚ).
Praxe se zaměstnáváním cizinců –režim Ukrajina
Poradenství a konzultační činnost pro ostatní oddělení
Administrativa spojená se ZP a ČSSZ – přihlášení, odhlášení
Zpracování podkladů pro důchody
Příprava podkladů pro HR manažery
Vedení projektu - kvalifikace
- snížení pracovní neschopností
Účast na projektech – vzdělává se celá firma – Akademie mistrů (na pozice konzultanta)
Age Management
2017
Zástupce personálního ředitele
2019 - srpen
HR manažer
Vedení kolektivu personálního a mzdového oddělení
HOLCIM Česko a.s. Prachovice
Účetní
Zpracování podkladů v účetnictví
2005 - říjen
Referent personální administrativy
Vypracovávání kompletní dokumentace spojenou s pracovně právními vztahy (HPP, DPČ, DPP – příprava pracovních smluv, vstupních listů, atd.)
Kontaktování a přijímání nových zaměstnanců, včetně přípravy podkladů, kompletní personální agenda, popisy pracovních míst, zaměstnanecké benefity, zdravotní prohlídky, sociální programy, reporty, výpočty odvodů za zaměstnance ZPS, statistiky pro úřady práce, reporty v oblasti BOZP, výkaznictví pro ČSÚ, pořádní firemních akcí pro cca 400 zaměstnanců - vánoční večírky, Dny zdraví, sportovní dny, dny otevřených dveří, aj.)
Aktualizování personálních údajů v systému,
udržování a aktualizování osobních spisů zaměstnanců včetně jejich archivace v souladu se zákony a vnitřními normami,
1989 –2004 Referent materiálové hospodářství - MTZ skladová agenda + účetnictví
Vzdělání Střední odborná škola Delta - obor managament obchodu a služeb Pardubice
Zájmy - sport (běh, cyklistika), četba, cestování
Další dovednosti a znalosti - PC moduly - SAP, KS program. PowerKey,
PowerPoint, Excel, Word, dobré znalosti Zákoníku práce
Certifikát Jak se připravit na kontrolu čerpání dotací
Zpracování osobních údajů v souladu s GDPR
Řidičský průkaz sk.B
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Č.j. UKFaF/333917/2019
Výběrové řízení
Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, zastoupená děkanem fakulty, vypisuje výběrové řízení na obsazení místa
MZDOVÁ/MZDOVÝ ÚČETNÍ
Požadavky:
· SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru,
· znalosti v oblasti mzdové a daňové problematiky, zdravotního pojištění, sociálního a důchodového zabezpečení,
· praxe na pozici mzdové účetní,
· uživatelská znalost práce na PC (MS Office) na velmi dobré úrovni,
· smysl pro detail, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost i schopnost práce v týmu,
· časová flexibilita,
· ochota učit se nové věci.
Náplň práce:
· komplexní zpracování mezd zaměstnanců vč. výpočtu daní, sociálního a zdravotního pojištění, srážek z mezd, nemocenských dávek,
· roční zúčtování daně z příjmu,
· komunikace a spolupráce s orgány státní správy,
· zpracování ELDP, RNP,
· sledování legislativních změn.
Nabízíme:
· práci v prestižní vzdělávací a vědecké instituci Univerzity Karlovy,
· pružnou pracovní dobu,
· 5 týdnů dovolené za rok,
· příspěvek na stravování,
· možnost využití služeb Dětské skupiny FAFÍK (dětská skupina zřízená při Farmaceutické fakultě Univerzity Karlovy v Hradci Králové),
· ČSOB motivační program (balíček nadstandardních výhod pro všechny zaměstnance),
· benefity UK (slevy a výhody pro zaměstnance UK u externích subjektů).
Mzdové podmínky dle platného Vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy s výhledem navýšení formou přidělení osobního ohodnocení po uplynutí tříměsíční zkušební doby a případně dalších motivačních odměn.
Místo výkonu práce: Hradec Králové
Předpokládaný nástup: ihned nebo dohodou.
Pracovní poměr na dobu: určitou s perspektivou převedení na dobu neurčitou.
Pracovní úvazek: plný.
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Kontaktní pracovník:
Ing. Lenka Vlčková - tajemnice
Tel.: 495 067 300, 739 488 248 e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Strukturovaný životopis, motivační dopis, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji zasílejte poštou anebo doručte osobně
do 11. 12. 2019 na adresu: Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Ing. Lenka Vlčková - tajemnice, Akademika Heyrovského 1203, 500 05 Hradec Králové.
Obálku označte slovy: „VŘ – mzdová/ý účetní“.
Souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji naleznete na www.faf.cuni.cz - úřední deska.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vodovody a kanalizace Pardubice, a.s. hledá pracovníka na pozici: mzdová účetní
náplň práce:
- zpracování mezd a veškeré agendy s tím související
požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- znalost PC – Microsoft Excel, Word
- znalost systému Helios Green výhodou
- praxe v oboru
Termín nástupu: dle dohody, nejpozději 1. 1. 2020
Žádost o místo, životopis a kontakty zasílejte na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Basovníková: tel. 602 888 613
nebo písemně na adresu:
Vodovody a kanalizace Pardubice, a.s.
Lenka Basovníková
Teplého 2014
530 02 Pardubice
Abychom mohli s Vašimi osobními údaji pracovat, je důležité, abyste nám poskytl/a souhlas se zpracováním vašich osobních údajů. Odpovědí na tuto pracovní nabídku souhlasíte se zpracováním osobních údajů a potvrzujete, že jste měl/a možnost seznámit se s informacemi o nakládání s osobními údaji uveřejněnými na www.vakpce.cz Pokud nám Váš souhlas v rámci GDPR udělit nechcete, prosím uveďte nám tuto informaci v rámci zaslání Vašeho životopisu.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pozice: Hlavní účetní
Požadavky :
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
- Praktická znalost podvojného účetnictví, zkušenosti s účtováním příspěvkových organizaci výhodou
- Nejméně 5 let praxe na pozici samostatné účetní.
- Znalost programu Fenix výhodou.
· Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet Explorer, Outlook)
- Znalost zákona o účetnictví, zákona o DPH a účetních norem a standardů pro příspěvkové organizace
Pracovní náplň:
- zpracování účetnictví dle českých standardů
-
zpracování reportů na základě požadavků managementu
evidence vydaných a došlých faktur včetně zaúčtování a úhrad, hlídání splatností - účtování materiálu, zboží, zásob (znalost způsobu A a B)
- účtování hmotného a nehmotného majetku
- odpisování majetku
- zpracování a zaúčtování výpisů bankovních účtů
- účtování dotací, transferů
- další administrativní práce spojené s touto účetní pozicí
- spolupráce v rámci účetního týmu, týmový duch, orientace na detail, flexibilita, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost, zodpovědnost za svěřené úkoly, pozitivní přístup k práci
Nabízíme :
· Práce na HPP, smlouva na 1 rok s možností následného prodloužení
· Platové ohodnocení dle platných tabulek - 9 třída
· Zapracování na pozici a náležité předání pracovní agendy
· Zaměstnanecké benefity: možnost dalšího odborného vzdělávání, příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, sick day,
Nástup od srpna 2019, případně dle dohody.
Životopis, průvodní dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte do 23. 6. 2019
mailem na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Výběrové řízení
Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, zastoupená děkanem fakulty, vypisuje výběrové řízení na obsazení místa
MZDOVÝ/MZDOVÁ ÚČETNÍ
Požadavky:
* SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru,
* znalosti v oblasti mzdové a daňové problematiky, zdravotního pojištění, sociálního a důchodového zabezpečení,
* praxe na pozici mzdové účetní,
* uživatelská znalost práce na PC (MS Office) na velmi dobré úrovni,
* smysl pro detail, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost i schopnost práce v týmu,
* časová flexibilita,
* ochota učit se nové věci.
Náplň práce:
* komplexní zpracování mezd zaměstnanců vč. výpočtu daní, sociálního a zdravotního pojištění, srážek z mezd, nemocenských dávek,
* roční zúčtování daně z příjmu,
* komunikace a spolupráce s orgány státní správy,
* zpracování ELDP, RNP,
* sledování legislativních změn.
Nabízíme:
* práci v prestižní vzdělávací a vědecké instituci Univerzity Karlovy,
* pružnou pracovní dobu,
* 5 týdnů dovolené za rok,
* příspěvek na stravování,
* možnost využití služeb Dětské skupiny FAFÍK (dětská skupina zřízená při Farmaceutické fakultě Univerzity Karlovy v Hradci Králové),
* ČSOB motivační program (balíček nadstandardních výhod pro všechny zaměstnance),
* benefity UK (slevy a výhody pro zaměstnance UK u externích subjektů).
Mzdové podmínky dle platného Vnitřního mzdového předpisu Univerzity Karlovy s výhledem navýšení formou přidělení osobního ohodnocení po uplynutí tříměsíční zkušební doby a případně dalších motivačních odměn.
Místo výkonu práce: Hradec Králové
Předpokládaný nástup: ihned nebo dohodou.
Pracovní poměr na dobu: určitou s perspektivou převedení na dobu neurčitou.
Pracovní úvazek: plný.
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Kontaktní pracovník:
Ing. Lenka Vlčková - tajemnice
Tel.: 495 067 300, 739 488 248 e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Strukturovaný životopis, motivační dopis, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji zasílejte poštou anebo doručte osobně do 25. 2. 2019 na adresu: Univerzita Karlova, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové, Ing. Lenka Vlčková-tajemnice, Akademika Heyrovského 1203, 500 05 Hradec Králové.
Obálku označte slovy: „VŘ – mzdový/á účetní“.
Souhlas k nakládání s poskytnutými osobními údaji naleznete na www.faf.cuni.cz - úřední deska.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PARDUBICKÝ KRAJ KRAJSKÝ ÚŘAD OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
Ředitel Krajského úřadu Pardubického kraje vyhlašuje výběrové řízení č 42/2018 dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, na obsazení pracovního místa: Výběrové řízení č. 42 mzdová účetní – oddělení personálních věcí a vzdělávání Místo výkonu práce: Pardubický kraj - Krajský úřad Pardubického kraje Platové zařazení: 9.- 10. platová třída (odměňování podle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platném znění)
Charakteristika vykonávané činnosti: • komplexní výkon mzdové agendy: - výpočet výše platu, zajišťování výplaty a zúčtování platu, - náhrady platu, nemocenského a dalších plnění, - výpočet a provádění srážek z platu (insolvencí a exekucí), - zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti (provádění ročního zúčtování zaměstnanců), - provádění přihlášek a odhlášek zaměstnanců ke správě sociálního zabezpečení a zdravotním pojišťovnám, - zajišťování agendy spojené s podáváním evidenčních listů důchodového pojištění, - generování podkladů pro včasné odvody mezd, sociálního, zdravotního pojištění a záloh daně z příjmu - příprava podkladů pro jednání orgánů samosprávy Pardubického kraje - podíl na přípravě podkladů pro tvorbu rozpočtu
Požadujeme • vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání • znalost zákonů a nařízení vlády, které se týkají odměňování zaměstnanců a zastupitelů ÚSC, daní z příjmů, odvodu sociálního a zdravotního pojištění • orientace v zákoníku práce, v zákoně o úřednících územních samosprávných celků • celková orientace ve veřejné správě • mimořádné komunikační schopnosti • vysoce zodpovědný přístup k práci • loajalita, odolnost vůči zátěži • znalost práce na PC • znalost programu VEMA výhodou
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru: • předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
Náležitosti písemné přihlášky uchazeče: • přesné označení výběrového řízení • jméno, příjmení a titul uchazeče • datum a místo narození uchazeče • státní příslušnost uchazeče • místo trvalého pobytu uchazeče • telefonní kontakt • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana • datum a podpis uchazeče
Výčet dokladů, které zájemce připojí k přihlášce: • profesní životopis, včetně údajů o odborných znalostech, dovednostech a požadované praxi • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením • ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
Předpokládaný termín nástupu: dohodou (PP na dobu neurčitou)
Lhůta pro podání přihlášky: 28.8.2018
Způsob podání přihlášky: písemně na adresu: Krajský úřad Pardubického kraje, oddělení personálních věcí a vzdělávání, Komenského nám. 125, 532 11 Pardubice
Informace o zpracování osobních údajů: Poskytnuté osobní údaje bude správce (Pardubický kraj, IČO: 70892822) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantovaná svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NABÍDKA ZAMĚSTNÁNÍ
Organizace veřejné správy se sídlem v Hradci Králové nabízí volné pracovní místo vedoucí finanční účtárny.
Požadavky:
* Ukončené vysokoškolské vzdělání min. v magisterském studiu.
* Praxe v oboru nejméně 8 let.
* Dobrá znalost účetnictví, daňových a souvisejících předpisů.
* Samostatnost, schopnost vést tým.
* Spolehlivost, pečlivost, vysoká míra odpovědnosti, analytické myšlení, nadhled.
* Ochota učit se nové věci.
Výhoda:
* Znalost účetních postupů a legislativy organizačních složek státu.
Náplň práce:
* Koordinace vedení účetnictví, majetkového účetnictví a rozpočetnictví vybrané účetní jednotky.
* Metodická činnost.
* Vedení kolektivu.
Nástup nejpozději k 1. listopadu 2018, výběrové řízení srpen – září 2018, plný pracovní úvazek, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, příspěvek na závodní stravování, možnost podnikové rekreace.
Informace na tel. 602/611960.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nemocnice Pardubického kraje, a.s., Kyjevská 44, 532 03 Pardubice
Pardubická nemocnice
přijme
mzdovou účetní/mzdového účetního
Náplň práce:
· zpracování časových a osobních dat zaměstnanců ve mzdovém systému,
· vedení mzdové evidence a výkaznictví,
· výpočet mzdy zaměstnanců, resp. jednotlivých složek mzdy, náhrad atd.
· kontrolní činnost podle pokynů a stanovených postupů,
· komunikace s oprávněnými institucemi apod.
Požadujeme:
· úplné střední odborné vzdělání,
· vítány odborné znalosti v oblasti zpracování mezd,
· orientaci v pracovněprávní legislativě a mzdové problematice,
· časovou flexibilitu v době uzávěrky,
· pečlivost, přesnost, samostatnost, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresu.
Výhodou pro kandidáta je:
· dobrá znalost programu VEMA,
· uživatelská znalost MS Excel a MS Word,
· vítána zkušenost s uvedenou činností ve velké organizaci.
Informace k pracovním podmínkám:
· pracovní poměr na plný úvazek,
· termín nástupu: IHNED nebo dle dohody
· místo výkonu práce: Pardubice
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat uvedených v zaslaném životopise dáváte souhlas společnosti Nemocnice Pardubického kraje, a.s., se sídlem Pardubice, Kyjevská 44, PSČ 532 03, IČO 275 20 536 k účelu nabídky volných pracovních pozic, a to na dobu 1 (jednoho) roku ode dne udělení souhlasu podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. S Vašimi osobními materiály bude nakládáno v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. a Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů. Souhlas s jejich zpracováním můžete kdykoliv odvolat.
Kontaktní údaje
Pavlína Hrádková, personalistka, tel. +420 466 011 502, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Nemocnice Pardubického kraje, a.s., Pardubická nemocnice, Kyjevská 44, 532 03 Pardubice
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EKONOM – Daňový specialista
Společnost Clever People hledá specialistu v oblasti daní pro všechny její projekty/firmy.
Místo výkonu práce v centru Pardubic.
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- delší, prokazatelnou praxi v oboru
- výbornou znalost daňového, finančního a mzdového účetnictví
- výborné organizační schopnosti
- spolehlivost, preciznost a kreativitu
- chuť a schopnost řešit i složité případy
Nabízíme:
- zodpovědnou práci v progresivní společnosti s dlouhodobými úspěchy
- velmi dobré finanční ohodnocení
- zázemí moderní společnosti
- přátelský kolektiv
- firemní benefity
Náplň práce:
- finančně analytická činnost
- řešení daňových souvislostí
- práce s bankovními účty společnosti
- práce s finanční hotovostí
- komplexní zpracování účetních dokladů
- roční a měsíční uzávěrky
- vedení mzdové agendy
Pokud Vás naše nabídka oslovila, zašlete CV na email Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.