FAKTURACE OD A DO Z – ONLINE
- Datum zahájení:
- 11. prosinec 2025, 09:00
- Datum ukončení:
- 11. prosinec 2025, 13:30
- Kód:
- 55541
- Cena:
- 2420.00 CZK (včetně DPH)
Popis
Program webináře.
- Faktury v účetnictví a v daňové evidenci – základní rozdíly
- Faktury došlé – evidence závazků
- Faktury vystavené – evidence pohledávek, opravné položky k pohledávkám, odpis – účetní, daňový
- Promlčení a právní zánik smluvního vztahu
- Zálohy, zálohové faktury, předfaktury, proformafaktury, faktury za hotové
- Faktura podle zákon o účetnictví a vyhlášky k zákonu
- Daňové vazby – daně z příjmů, DPH
- Posouzení daňové uznatelnosti výnosů a nákladů
- Faktury v kontrolním hlášení, vazba na přiznání k DPH
- Fakturace na základě objednávek, zakázek, smluv podle občanského zákoníku (typy smluv)
- Forma listinná, elektronizace faktur, schvalování a podpisování v písemné, technické nebo elektronické formě,“ vytěžování údajů z faktur“
- Fakturace nájemného, přefakturace
- Splatnost faktur, promlčení, právní zánik, smluvní pokuty, úroky z prodlení
- Poskytování slev, rabatů, skont, reklamace
- Náležitosti faktur
- Implementace Směrnice EU k DPH – oddíl Fakturace
- Upozornění na dopady na praxi v oblasti vystavování a účtování faktur – občanský zákoník, zákon o obchodních korporacích, rejstříkový zákon, zákon o daních z příjmů, zákon o DPH, zákon o omezení plateb v hotovosti, zákon o ochraně osobních údajů – GDPR a další.
- Diskuze, zodpovězení dotazů účastníků
✅ Školení je vhodné pro fakturanty, administrativní pracovníky, pracovníky skladového hospodářství, vedoucí pracovníky, podnikatele, účetní, sekretářky, asistentky.
Školení je zaměřeno na funkce faktur. Jaké povinnosti a odpovědnost mají dodavatelé, jaké odběratelé? Vysvětlíme na praktických situacích a příkladech pojmy faktura, proforma faktura, účetní doklad, daňový doklad a další užívané pojmy. Vše s aplikací v praxi.
Cílem školení je seznámení s důležitými okruhy z oblasti fakturace dle platné legislativy, a to se zaměřením na praktické využití. Zásadní přitom bude pochopení členění faktur na přijaté, vystavené a také jejich oběh a schvalování. Vysvětlení bude zaměřeno také na elektronizaci faktur v účetnictví a v oběhu účetních dokladů.
Školení proběhne přes Google Meet (přes odkaz v prohlížeči, bez nutnosti instalace). S lektorkou můžete v průběhu školení komunikovat buď písemně prostřednictvím chatu nebo můžete dotazy pokládat ústně nebo zaslat předem na náš email (info@intellego.cz). Minimálně 24 hodin před konáním obdržíte na Váš email přístupové údaje a podkladové materiály. Po celou dobu konání můžete kontaktovat naši technickou podporu (tel: 704 056 626)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Přednáší: Ing. Květoslava Novotná
Forma konání: Webinář
Cena: 2000 Kč + 21 procent DPH
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
NOVATIS s.r.o., Jana Palacha 363, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice
IČ: 27509974 DIČ: CZ27509974
Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz
Telefon: +420722546496, +420727855400
Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
NOVATIS s.r.o., Jana Palacha 363, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice
IČ: 27509974 DIČ: CZ27509974
Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz
Telefon: +420722546496, +420727855400
Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.