Tisk

FAKTURACE OD A DO Z – ONLINE

Datum zahájení:
11. prosinec 2025, 09:00
Datum ukončení:
11. prosinec 2025, 13:30
Kód:
55541
Cena:
2420.00 CZK (včetně DPH)

Popis

Program webináře.

  • Faktury v účetnictví a v daňové evidenci – základní rozdíly
  • Faktury došlé – evidence závazků
  • Faktury vystavené – evidence pohledávek, opravné položky k pohledávkám, odpis – účetní, daňový
  • Promlčení a právní zánik smluvního vztahu
  • Zálohy, zálohové faktury, předfaktury, proformafaktury, faktury za hotové
  • Faktura podle zákon o účetnictví a vyhlášky k zákonu
  • Daňové vazby – daně z příjmů, DPH
  • Posouzení daňové uznatelnosti výnosů a nákladů
  • Faktury v kontrolním hlášení, vazba na přiznání k DPH
  • Fakturace na základě objednávek, zakázek, smluv podle občanského zákoníku (typy smluv)
  • Forma listinná, elektronizace faktur, schvalování a podpisování v písemné, technické nebo elektronické formě,“ vytěžování údajů z faktur“
  • Fakturace nájemného, přefakturace
  • Splatnost faktur, promlčení, právní zánik, smluvní pokuty, úroky z prodlení
  • Poskytování slev, rabatů, skont, reklamace
  • Náležitosti faktur
  • Implementace  Směrnice EU k DPH – oddíl Fakturace
  • Upozornění na dopady na praxi v oblasti vystavování a účtování faktur – občanský zákoník,  zákon o obchodních korporacích, rejstříkový zákon, zákon o daních z příjmů, zákon o DPH, zákon o omezení plateb v hotovosti, zákon o ochraně osobních údajů – GDPR a další.
  • Diskuze, zodpovězení dotazů účastníků

✅  Školení je vhodné pro fakturanty, administrativní pracovníky, pracovníky skladového hospodářství, vedoucí pracovníky, podnikatele, účetní, sekretářky, asistentky.

Školení je zaměřeno na funkce faktur. Jaké povinnosti a odpovědnost mají dodavatelé, jaké odběratelé? Vysvětlíme na praktických situacích a příkladech pojmy faktura, proforma faktura, účetní doklad, daňový doklad a další užívané pojmy. Vše s aplikací v praxi.

Cílem školení je seznámení s důležitými okruhy z oblasti fakturace dle platné legislativy, a to se zaměřením na praktické využití. Zásadní přitom bude pochopení členění faktur na přijaté, vystavené a také jejich oběh a schvalování. Vysvětlení bude zaměřeno také na elektronizaci faktur v účetnictví a v oběhu účetních dokladů.

Školení proběhne přes Google Meet (přes odkaz v prohlížeči, bez nutnosti instalace). S lektorkou můžete v průběhu školení komunikovat buď písemně prostřednictvím chatu nebo můžete dotazy pokládat ústně nebo zaslat předem na náš email (info@intellego.cz). Minimálně 24 hodin před konáním obdržíte na Váš email přístupové údaje a podkladové materiály. Po celou dobu konání můžete kontaktovat naši technickou podporu (tel: 704 056 626)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přednáší: Ing. Květoslava Novotná

Forma konání: Webinář

Cena: 2000 Kč + 21 procent DPH

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Jana Palacha 363, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz     

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

 

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Jana Palacha 363, Zelené Předměstí, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz     

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.


Zarezervovat kurz: FAKTURACE OD A DO Z – ONLINE

Zde se můžete přihlásit na seminář. Můžete se buď nejprve registrovat (DOPORUČUJEME) anebo se registrovat nemusíte a můžete rovnou přistoupit k vyplnění přihlašovacího formuláře. Záleží na Vás.

Cena za jednotku

Informace o účastníkovi

Fakturační adresa

Potvrzuji svůj souhlas se všeobecnými podmínkami. *

* Vyžadováno

Přiřazené tagy