Příprava roční účetní závěrky 2025, aktuality v oblasti účetnictví a daní příspěvkových organizací---školení bude realizováno prezenčně i ON-LINE—
- Datum zahájení:
- 1. prosinec 2025, 08:30
- Datum ukončení:
- 1. prosinec 2025, 13:30
- Kód:
- VS: 25022
- Cena:
- 2300.00 CZK
- Místo konání:
- Hotel Staré časy, Havlíčkova 1080, Pardubice, i on-line
Popis
Účastníci prezenčních seminářů jsou povinni se řídit
mimořádnými opatřeními MZ ČR k datu konání semináře.
Upozornění! Školení bude realizováno prezenční formou i online / tj. webinář/
Žádáme účastníky, aby nám sdělili, kterou z nabízených forem výuky si zvolí. Vybranou
formu školení prosíme napsat na přihlášce do kolonky „další účastníci“. Abychom těm,
co se zúčastní online mohli poslat přihlašovací kódy do webináře a materiály k namnožení.
Přírava roční účetní závěrky 2025, aktuality v oblasti účetnictví
a daní příspěvkových organizací.
Seminář je určen pro ekonomy a účetní příspěvkových organizací.
- Daňové a účetní novinky pro příspěvkové organizace
- Inventarizace:Postupy od vytvoření plánu inventur po vyhodnocení výsledků
- a sestavení inventarizační zprávy.
- Sestavení účetní závěrky - kontrolní postupy a vazby pro ověření správnosti
-
položek k účetní závěrce se zaměřením na vybrané oblasti
- Časové rozlišení a dohadné položky:Jejich stanovení, zaúčtování, možnosti výjimek.
- Zúčtování transferů:Příklady na zúčtování transferů od zřizovatele a dalších zdrojů
- Fondy:Možnosti tvorby, čerpání a zúčtování fondů, jejich inventarizace
- Náklady, výnosy a jejich členění pro účely účetní závěrky a daně z příjmu
V rámci semináře bude upozorněno na možné chyby
s uvedením doporučení, jak jim předcházet.
Přednáší: Ing. Daniela BURIANOVÁ, LL.M. auditorka a daňová poradkyně, specialistka
na účetnictví neziskové sféry
Termín : 1. prosince 2025 (pondělí) od 8.30 (8.00 prezence)
Místo: Hotel Staré časy, Havlíčkova 1080, 530 02 Pardubice i on-line
Cena: 2300,-Kč / nejsme plátci DPH /
Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.
Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní
účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají nárok na slevu 100 Kč.
Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,zákusek, materiály lektora.
Kontaktní údaje na organizátora semináře:
Vzdělávací agentura SALVEA, K Zámečku 338, 530 03 Pardubice
IČ: 62708775 Nejsme plátci DPH
Mail: salvea.pce@volny.cz
Telefon: +420 727 855 400, +420 722 546 496
Bankovní spojení: 9869935524/0600 MONETA MONEY Bank a.s.
Přihlásit se můžete na: www.seminare-pardubice.cz